вторник, 17 февруари 2015 г.

Софтуерното решение MyPRINTCloud

MyPRINTCloud представлява облачно базирано Web-to-Print решение с вградена система за управление на информацията. Разработено е в тясно сътрудничество с над 200 компании от Европа, САЩ и близкия изток, опериращи в печатния бранш. Именно поради този факт MyPRINTCloud е приложим не само за дигитален, но също така за офсетов, ситопечат и други.


web to print

web to print
Софтуерът предлага възможност за създаване на персонални електронни магазини със стилен, но най-важното индивидуален дизайн за всеки ваш клиент. В него могат да се поставят определени продукти и услуги, насочени само към конкретния потребител. В същото време дизайнът позволява лесна настройка на всички параметри, функции и стилове за визуализация. Потребителският интерфейс включва богат набор от теми и е подходящ за разглеждане, както на декстоп конфигурации, така и на таблет или смартфон.
web to print софтуер
Работният процес се управлява чрез XML структура. За печатни материали с променливи данни е необходимо да бъде качен допълнителн CSV файл към създадения онлайн дизайн. Не е нужно да разполагате нито със софтуер, нито с хардуер. Цялата информация се поддържа на сървъри, хоствани от Amazon, които гарантират висока сигурност и много рядко са недостъпни за потребителите.
Вградената в MyPRINTCloud система за управление на информация предлага пълната гама от процеси, изпълнявани в производството. На първо място могат да бъдат дефинирани различни методи за печат, предпечатни и довършителни процеси. Системата позволява от въведените данни да се генерират поръчки, работни карти, както и да се прави график на работния процес в реално време. Системата за фактуриране позволява издаването на документи, както за поръчките получени чрез MyPRINTCloud, така и за тези, получени офлайн. Системата има вграден модул и за складово стопанство, чрез който могат да се проследяват необходимите материали, а също така да се визуализират наличните количества на готова произведена продукция. Разбира се, решението се предлага и с вгардена система за CRM и електронен маркетинг, чрез която могат да се генерират бюлетини с различни промоции, разпращани в определено време.
За подобни софтуерни решения е необходима много висока първоначална инвестиция. При MyPRINTCloud заплащането става чрез месечни такси, а отказът от услугата е възможен по всяко време. Допълнителен плюс са възможностите за цялостно обслужване на поръчките – от тяхното приемане, до генериране и издаване на фактури. На сайта на MyPRINTCloud се предлагат множество онлайн и видео обучения за работа със софтуера. Всеки може да тества безплатно MyPRINTCloud за 30 дни от началото на месец Април, като за целта ще бъде необходима само регистрация чрез профил в социалните мрежи. Месечните абонаментни планове пък са в размер от 399 до 999$.

Източник: Print Guide

Няма коментари:

Публикуване на коментар